Sleep all day, party all night.

Jag vet inte vad det är med mig, jag är så fruktansvärt trött så det finns inte. Har sovit i två timmar nu och jag var tvungen att dra mig upp ur soffan för att nu börja med Engelskanj hade utan problem kunnat sovit ett par timmar till. Ska försöka att sova tidigt ikväll men det kommer säkert inte att gå.
Nu vill jag bara ha helg så jag förhoppningsvis kan få sova ut.
Trött på skolan är jag med, det kanske inte är så konstigt då jag snart gått ett helt år men jag blir trött på lärarna. Jag hoppas verkligen på att vi kommer få en del nya lärare nästa år för annars kommer jag aldrig att stå ut.

Nåja, nu har jag babblat på om massa tråkiga grejer så ska säga en positiv sak som faktiskt händer i veckan. På fredag kommer nämligen några tjejer hit och jag hoppas på en mycket bra kväll tillsammans med dom! :)

avslutar också med en bild från i somras

Kommentarer
Postat av: linda

ska bli fett naaaajs!

ingen sovning på fredag iallafall hihi puss

2011-05-18 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0