småsur.

Hallå på er.
Just nu är jag lite smått sur fast på mig själv då. Jag vaknade till lite förut och vände sedan på mig för att somna om. Precis då kommer pappa in och säger att han ska åka iväg up till movallen nu (dom har match), sen frågade han hur länge jag skulle sova. Då var klockan visst nästan ett.. Just då struntade jag i att jag hade sovit så länge men sen kollade jag ut och ser att solen skiner för fullt. DÅ blev jag arg. Har missat en en soldag ju. Jag som vill ta vara på dom dagarna som jag kan sitta ute i solen, på veckorna är jag instängd i en lägenhet typ, haha.
Aja, jag satte mig precis i solen nu så jag får väl njuta en liten stund iaf. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0