Valborg.

Igår så kom Marcus, Chrille och Malin hit och sen gick vi till Movallen tillsammans och kollade fotboll. Hova vann med 4-1 så då var det en glad pappa som kom hem. Efter fotbollen gick vi till farmor och farfar en sväng och hälsade på. Sen vidare hem och gjorde mat. Vi åt grillspett och en massa gott till. Till efterrätt blev det rabarberpaj. Vi satt och pratade ett bra tag och sen åkte dom hem. Då gick vi in och kollade lite tv sen gick jag och la mig.

Imorse vaknade jag mer död än levande, trodde att klockan var elva så jag verkligen tvingade mig upp ut sängen. Dock såg jag när jag kom upp att klockan bara var tio. Åh, då blev jag arg men jag orkade inte gå och lägga mig igen.
Det är inget solväder idag inte utan jag stannar inne på altanen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0