111109

Idag hade jag sovmorgon precis som alla andra onsdagar till klockan halv tolv. Är så skönt att få sovmorgon och bara ha två lektioner mitt i veckan, det gör att man orkar med hela veckan mycket lättare.
När jag kom hem satte jag igång med maten. Det blev kyckling och klyftpotatis med sallad och sås, så himla gott :) Nu har jag precis druckit upp kaffet och ligger bara och slappar i soffan. Lite senare måste jag börja på att kolla på svenskan eftersom vi har prov imorgon men ska ta det lite lugnt först.
Funderar på vad jag ska hitta på i helgen med, är själv hemma hela helgen och sitter ju gärna inte själv i ett stort hus.. Men vi får se vad jag hittar på.


matmatmat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0