111003

Idag i skolan skulle vi sminka en klass från västerhöjd direkt på morgonen till gamlingar. Jag var inte speciellt sugen på det då jag inte visste alls hur jag skulle göra men det visade sig sluta ganska bra och det var faktiskt riktigt kul. Efter det var det prov på manikyr (skriftligt) som jag inte övat ett dugg på men jag håller alla tummar jag har för att jag klarade mig.
Nu sitter jag i soffan och pluggar till provet jag har imorgon i historia. Det är sjutusen sidor ungefär så man kan säga att jag har lite att göra.. Skolan tar kål på mig! Sen kan jag ju inte påstå att historia är speciellt kul så det gör ju inte det hela mycket bättre. Jaja, nu ska jag återgå till pluggandet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0