111012

Okej, igår hade jag fullt upp hela dagen. Det var min födelsedag och efter skolan skulle jag skynda mig iväg att handla fika. Efter det hem och städa innan farmor, farfar, mamma och pappa kom hit och fikade. Fick pengar och lite så av farmor och farfar och sen ska jag få presenter i helgen när jag kommer hem.

Idag hade jag sovmorogn till klockan halv tolv, hade två lektioner och nu är jag tillbaka i lägenheten igen och har hunnit med att äta mat osv. Snart ska jag träffa Erica och så ska vi bege oss ut på en långpromenad. Vi skulle egentligen ha gymmat men det är så hilma fint väder ute så vi bestämmde oss för att ta en promenix istället.
Ska ta och hoppa i träningskläderna nu och sen är det dags att röra på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0