110920

Idag så skulle vi  styla om varandra på hantverken men det skulle vara en felaktig styling. Alltså färger på ögonskugga som inte framhäver ögonen och färger i övrigt som man inte passar i, sen var det en frisyr som man inte passade i och även kläder som gör att man får en mindre fin kroppsform. Detta gjorde jag alltså på Sofie, hon blev så fin så! haha. Fick även reda på matteprovet som jag gjorde i fredags och jag lyckades med ett VG, glad som tusan är jag!
När jag kom hem drog jag igång med maten på en gång, kycklingpasta, och nu har jag även hunnit med att svepa en cappuccino. Om ett tag ska jag ta tag i packandet, imorgon är det nämligen sista dagen i skolan för min del och efter att jag slutat ska jag bara till lägenheten snabbt och sen ska jag hem till Hova igen. Jag åker ju nämligen till Grekland natten mellan Onsdag och Torsdag :) Det ska bli så härligt, hoppas bara att det är bra väder annars blir jag besviken!



Kolla vilka fina naglar Sofie gjorde på mig igår på hantverken. Älskar det metallicfärgade
nagellacket, det är även lite glitter i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0