Klättring.

Idag skulle vi prova på att klättra på idrotten. Jag var totalt livrädd i början då jag är höjdrädd och när jag väl var där upp skakade benen på mig. Men jag klättrade på och försökte att inte kolla ner. Kom faktiskt väldigt högt upp och är stolt att jag ens vågade haha! :)
När jag kom hem tog jag bara ett mellanmål och sen hämtade Erica upp mig och så gick vi till gymmet. Vi skaffade nämliget ett prova på kort igår på två veckor så nu ska vi testa lite men tror nog att vi kommer fortsätta. Det ligget nära oss båda så det är ju ett plus.
Nu har jag duschat och ätit mat och ska bara ta det lugt resten av kvällen. Tror jag ska ta och koka mig en kopp te, är hur hes som helst i halsen och höll nästan på att tappa rösten förut. Hoppas att det går över tills i helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0