2011

Jag har växt och lärt mig så otroligt mycket under 2011. Året började med att jag flyttade till min egna lägenhet och jag fick bo själv för första gången i mitt liv. Det satte mig på prov ordentligt. Jag gick från att vara van vid att ha maten stå  på bordet när jag kommer hem till att få laga mat helt på egen hand, jag fick städa en hel lägenhet och jag som förut knappt dammsög mitt rum, jag fick börja diska något som jag aldrig gjorde hemma och allt vad det innebar med att bo själv. Jag har skaffat nya vänner och insett att man kanske inte kan lita på alla och att man inte får vara för snäll vilket jag tror jag varit innan. Jag har varit alla till lags men har börjat sätta stopp för det. 2011 har varit ett bra år men jag ser fram emot 2012 vilket jag tror kommer vara ett år fullt av nya upptäckter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0